BaaraaJaag

Alla inlägg under maj 2013

Av louise - 14 maj 2013 01:41

Idag har jag målat naglarna och det blev ett ljustblått.
Jag har återupplivat min mobil så nu kommer några bilder.

Av louise - 13 maj 2013 15:29

Nu har jag bakat chokladbollar, dom blev inte jätte goda kan jag ju säga.

Jag tänkte att jag skulle lägga upp en bild och det brukar jag göra via mobilen.

Men när jag kollade så var mobilen död så det blir tyvärr inte någon bild idag.

Just nu sitter jag och dricker saft.

Tänkte starta en film och lägga mig i sängen och kolla på den.

Vet ännu  inte vilken film det blir..

Kan ju säga så mycket som att jag är piggare idag så jag håller nog på att bli frisk:)

Men ska starta en film och krypa ner i sängen :)


Kram

Av louise - 13 maj 2013 02:07

Förlåt för att jag har haft dålig uppdatering på bloggen enligt mig själv, jag vet inte vad ni tycker!.

Men jag sover ganska mycket nu eftersom jag är sjuk och det inte har blivit bättre.

Jag har inte ätit så mycket och de gör ju inte saken bättre, men jag ska försöka äta mer så jag blir bra snart igen.

Jag borde sova nu men jag känner att jag är inte så trött.

I morgon ska jag nog inte göra så mycket mer än att ta det lungt.

Idag var jag hos syster och hjälpte henne att måla lite, hon skulle måla bland annat ett sängbord.

Men nu ska jag nog försöka sova.

Jag ska försöka att göra fler inlägg på bloggen!


Av louise - 12 maj 2013 03:52

Klockan är ganska mycket och jag kan inte sova. 

Folk som skriver när jag försöker sova och nu kan jag inte somna:(

Men jag får väl sova lite längre i morgon då.

Just nu sitter jag och skriver på bloggen, lyssnar på musik och skriver på skype.

Jag är jätte trött men tänkte att jag skulle spela en stund och sedan sova så vi får väl se hur det går.

Bara jag inte fassnar vid spelet så är det inga problem.

Men nu ska jag starta lite musik och så ska jag spela sen får jag nog försöka sova:)

Kan jag inte sova så får jag starta en film för jag brukar somna då.

Men nu ska jag spela och lyssna på musik.


Tjing

Av louise - 11 maj 2013 18:33

Idag har jag inte skrivit på bloggen på grund av att jag är sjuk och har sovit nästan hela dagen.

Just nu tar jag det bara lungt och ikväll blir det väl inte att göra så jätte mycket.

Hoppas att eran dag har varit bra:)

Vaknade vid 10 av att jag hade ont i halsen och är förkyld och har ont överallt så jag somnade om och sov ett par timmar till.

När jag äntligen kom upp ur sängen så hade jag ont i huvudet, nu känner jag mig bara trött.

Skulle kunna sova ännu mer men jag får hålla mig vaken. 

Kan vara att jag är så trött för att jag inte har ätit något idag på grund av att jag inte har mått  bra alls.

Men nu ska jag snart äta så ni får ha det jätte bra och jag hoppas att ni slipper undan halsont, förkylning och allt som har med sjukdomar att göra.

Hoppas att jag blir frisk snart och slipper hostan som jag hade sist jag var sjuk.

Men nu ska jag gå och hjälpa mamma lite med maten.

Kram

Av louise - 10 maj 2013 20:59

Då har man blivit sjuk. Öron ont, hals ont och feber.

Jag och syster var uppe till klockan 8 i morse när vi båda somnade. 

Vi gick aldrig på gymmet för vi båda har inte mått så bra idag så vi gick en lång runda istället.

Det var ganska varmt ute:)


Vi var inne i affären och skulle handla.

När jag betalade skulle jag få 8 kronor tillbaka men fick istället 19 kronor.

Men det märkte jag inte fråns jag hade kommit hem och då orkade vi inte gå ut igen.


Nu lagar vi mat och ska snart äta:)

Idag blir det pytt i panna med ägg:)


Av louise - 10 maj 2013 04:28

För bara 5 minuter sen välte jag ut ett glas läsk så det kom in under både lister och byrå. Jag hade även en låda med data saker som stod där all läsken hamnade så nu är det förstört...

Kan man göra något bättre såhär dags på morgonen?

Nej jag tror faktiskt inte det.

Jag och syster satt och pratade  om det att vi inte skulle välta ut något och vad händer.

Jo jag välter ut ett fullt glas med läsk:(


Vi har lagt papper så att de ska försöka suga upp så mycket som möjligt.

Får se vad mamma säger när hon vaknar och får reda på att jag har spillt ut läsken hehe

Duktig som man är.


Nej nu ska jag försöka sova snart.

Blir nog gymmet idag så måste vara pigg så jag orkar:)

Av louise - 9 maj 2013 23:15

Jag vet att klockan är mycket men jag tänker ändå göra en hår inpackning:-)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards