BaaraaJaag

Alla inlägg under april 2013

Av louise - 26 april 2013 10:15

Jag tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag ska gå ner tilll stationen och möta min syster som kommer med bussen.

Inatt har jag inte kunnat sova tyvärr, har feber och känner mig illamående. Hoppas det går över snart för det är ganska jobbigt att inte kunna göra så mycket på grund av att man mår dåligt. Inatt låg och skypade hela natten , ja fram till klockan 5 i morse ialla fall. Sen vaknade jag klockan halv 9 av att dom håller på att fixa i källaren så det låter en massa. Men jag tänkte inte göra något sådär jätte långt inlägg nu eftersom jag snart ska gå. 

Men i alla fall, får nog ta det ganska lungt denna helgen , syster hade gjort något med huvudet så hon ville också ta det lungt och det är ganska bra för då är det inte bara jag som hindrar från att vi ska göra något.

Jag kan skriva ett inlägg senare eller i morgon om vad som händer i helgen. Om inte det kommer något inlägg under helgen så kommer det i veckan!

Men nu måste jag gå.

Ni får ha de så bra.

Av louise - 25 april 2013 08:16

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering här på bloggen. Har tyvärr inte haft tillgång till något internet och ännu mindre tillgång till en dator. Men nu har jag både internet och dator som tur är. 

Jag har väl inte gjort så jätte mycket roligt på sista tiden, mer än att installera om min mobil och det blev kaos.

Jag klickade först på en knapp men sen så blev det inte som mobilen var när jag köpte den och det var det jag var ute efter. När jag hittade en annan knapp man skulle trycka på för att installera om alla minne i mobilen som fanns och så, då tryckte jag där och sen när jag skulle trycka in min pin-kod för att låsa upp mobilen så råkade jag spärra det. Sån tur så hade jag ett nytt mobil nummer hemma som jag skulle byta till nästa månad när jag har köpt ny mobil. Men det blev som det blev och mamma fick rusa ner till affären och köpa så jag kunde ladda mobilen så nu kan jag ringa igen:). 

Idag ska jag väl bara ta det lungt eftersom jag har fått feber och är matt i hela kroppen. Det är inte kul att vara sjuk men men det är inget man kan välja. 

I helgen blir det att syster kommer hit så vi ska väl hitta på något, kanske ta en promenad om det är fint väder som jag hoppas på. Igår regnade det ganska mycket så det var jätte kallt, jag låg på soffan och frös. Men nu ska jag nog ta det lite lungt och lyssna på musik:). Ska försöka skriva inlägg lite oftare, men nu har jag inte kunnat på grund av att jag inte haft internet men nu när jag har det så ska jag försöka skriva lite oftare:). *


Men nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan jag skrev detta inlägget så ni får ha det så jätte bra så hörs vi i nästa inlägg!

KRAM från lilla mig

Av louise - 20 april 2013 23:22

Jag köpte en munk man gör i håret. Det är första gången jag gör det någonsin, bilden blev inte jätte bra.

Tjing

Av louise - 17 april 2013 20:13

Idag har jag mest tagit det lungt, varit hos doktorn och tagit min sista spruta.

Jag mår ganska illa när jag har tagit den sprutan så jag ska bara ta det lungt nu. Var ute och gick en runda med min syster innan. Var skönt att gå en runda i de fina vädret idag igen. Men nu när vi har kommit in igen mår jag illa igen så jag ska bara ta de lungt. Känner mig trött och illa mående, blir vila en massa. 

Egentligen skulle jag och mamma åkt till IKEA nu i helgen men vi bestämde att vi skulle ta det nästa helg istället.

Jag kommer må dåligt ett par dagar nu och antagligen inte skriva så mycket på bloggen på grund av det.

Men nu ska jag gå och vila så ni får ha de så bra!


Tjing

Av louise - 17 april 2013 01:25

Här kommer några bilder från min och systers promenad

Av louise - 16 april 2013 19:04

Idag tog jag och min syster en promenad nere vid sjön i de fina vädret. 

Vi tog lite bilder och bara gick och pratade, det var runt 20 grader i solen just då.

Vi gick en ganska lång runda och det var ganska skönt att komma ut lite. 

Idag har jag väl inte gjort så mycket mer än att jag har gått en runda med min syster. 

Jag har även hjälpt mamma lite där hemma :). I morgon blir det väl att gå en promenad igen om det är fint väder.

Hoppas att de fina vädret håller i sig nu så vi slipper all snö och regn. 

Hoppas att sommaren kommer snart för jag är trött på att det ska vara kallt.

Nu ska jag fortsätta vara social på skype , jag vet att jag typ alltid är inne på skype men det är där jag är social.

Men ni får ha de så bra i det fina vädret:).


Tjingeling

Av louise - 15 april 2013 17:37

Nu har våren äntligen kommit, vi välkommnar den genom att ta fram solglasögon och vår-jackorna. Det är underbart skönt att ha sol och slippa gå runt med vinter-jacka. Det ska bli så skönt när sommaren kommer och vi kan gå runt med bara linne:). Jag kan säga att jag tycker inte alls om vintern. Den bästa tiden på året är sommaren, när solen lyser och man kan springa omkring utan skor. 


Idag har vi runt 20 grader i solen:). Luften är varm och de blåser lite men det blåser varmt:). Nu är vi glada att vintern är förbi. 

Nu ska jag inte skriva mer om årstiderna för nu ska jag logga in på skype och vara social med folk i det fina vädret:).

Ha en skön varm dag alla!


Välkommna våren och säg adjö till vintern!


Av louise - 14 april 2013 15:56

Idag är det söndag, jag har inte gjort jätte mycket mest tagit det lungt. Ska snart äta kassler-gratäng som min syster har gjort. Igår lördag, träffade jag äntligen Isak. Det gick jätte bra och vi ska träffas igen:) han verkade jätte trevlig och vi hade kul. Det blir att ta de lungt idag för jag har skadat benet, vet inte riktigt hur jag har gjort men men, på nått sätt har jag skadat de. I morgon, måndag, blir det ett möte om att eventuellt börja jobba istället för att gå i skolan. Känner att jag inte lär mig något när jag sitter i skolan så jag ska eventuellt börja jobba istället:). 


Men nu ska jag vara social på skype så ni får ha de så bra:)


Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards