BaaraaJaag

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Bad

Av louise - 21 juli 2013 17:56

Idag har jag varit och badat med mina systrar i sjön:).

Både igår och idag badade vi.

Det var kallt först men när jag hade doppat mig så var det ganska skönt.


Jag har  nyss duschat av mig sjö vattnet och sitter och lyssnar på musik just nu.

Väntar på att mamma ska laga mat så ska vi äta och sen ska jag bara ta det lungt.


Jag tänkte att jag kunde skriva ett inlägg eftersom jag inte gjort det på ett tag.


Jag vet att jag skrev att jag skulle lägga ner bloggen men jag ändrade mig och bestämde  att jag ska ha den kvar.

Jag kommer bara inte skriva så ofta men jag ska göra så gott jag kan.!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise - 19 augusti 2013 15:03

Jag har inte bloggat på ett tag eftersom jag inte haft internet, men nu när jag har de tänkte jag skriva ett inlägg. I morgon fyller jag 17 år så då ska jag bara ta det lungt.   Just nu sitter jag bara och har det tråkigt, pratar i telefon med ...

Av louise - 9 juli 2013 12:44

Jag funderar på att lägga ner bloggen. Jag bloggar inte så mycket nu i sommar och har tappat orken att blogga.   Kommentera gärna vad du tycker! ...

Av louise - 28 juni 2013 17:21

Hemma igen efter en underbar vecka hos en kompis!. Självklart älskar man att komma hem och se att katterna har kissat i sängen, nej det älskar man ju inte.. Men det blev att byta lakan och så vidare och nu ligger jag i min ny bäddade säng och bar...

Av louise - 24 juni 2013 15:23

Inatt har jag sovit hyffsat bra i min nya säng:). Den är större än min andra och jag har lyckats att inte ramla ner från sängen:). Tror det blir omöjligt att ramla ner från den eftersom den är 120 cm.   I morgon åker jag till en kompis och bl...

Av louise - 20 juni 2013 23:09

Jag har haft dålig uppdatering för att jag hittar på ganska mycket nu under sommaren så det kommer inte in så många inlägg tyvärr. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards