BaaraaJaag

Direktlänk till inlägg 15 juni 2013

Lördag.

Av louise - 15 juni 2013 18:33

Idag har jag städat:).

Jag städade först mitt rum och sen damsugade jag hela lägenheten, eftersom mamma inte orkar.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, har fått internet tillbaka:).


Imorgon tror jag att jag ska åka iväg och träffa en kompis, har inte bestämt mig än.


Jag tänkte bara skriva lite om vad jag har gjort idag och vad som händer i morgon och nu har jag gjort de.

Jag vet att mina inlägg på sista tiden kanske inte har varit dom roligaste att läsa men jag orkar inte blogga så jätte mycket just nu för jag har mycket annat att tänka på.


Men så fort jag har tid över att blogga så ska jag göra det:).


KRAM

 
 
ren

ren

16 juni 2013 16:46

hej! du har en jette fin blogg och den är jette bra!
kolla in min blogg vetja!!!
p.s snälla skriv en kommetar!!!

kram!!!

http://sofiabella.bloggplatsen.se

louise

16 juni 2013 16:53

Tack så jätte mycket!:)
Jag kollar gärna din blogg:).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise - 19 augusti 2013 15:03

Jag har inte bloggat på ett tag eftersom jag inte haft internet, men nu när jag har de tänkte jag skriva ett inlägg. I morgon fyller jag 17 år så då ska jag bara ta det lungt.   Just nu sitter jag bara och har det tråkigt, pratar i telefon med ...

Bad

Av louise - 21 juli 2013 17:56

Idag har jag varit och badat med mina systrar i sjön:). Både igår och idag badade vi. Det var kallt först men när jag hade doppat mig så var det ganska skönt.   Jag har  nyss duschat av mig sjö vattnet och sitter och lyssnar på musik just nu....

Av louise - 9 juli 2013 12:44

Jag funderar på att lägga ner bloggen. Jag bloggar inte så mycket nu i sommar och har tappat orken att blogga.   Kommentera gärna vad du tycker! ...

Av louise - 28 juni 2013 17:21

Hemma igen efter en underbar vecka hos en kompis!. Självklart älskar man att komma hem och se att katterna har kissat i sängen, nej det älskar man ju inte.. Men det blev att byta lakan och så vidare och nu ligger jag i min ny bäddade säng och bar...

Av louise - 24 juni 2013 15:23

Inatt har jag sovit hyffsat bra i min nya säng:). Den är större än min andra och jag har lyckats att inte ramla ner från sängen:). Tror det blir omöjligt att ramla ner från den eftersom den är 120 cm.   I morgon åker jag till en kompis och bl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards