BaaraaJaag

Alla inlägg under mars 2013

Av louise - 31 mars 2013 01:03

Det gick tyvärr inte att lägga in bilden i förra inlägget så den kommer nu.

Av louise - 27 mars 2013 14:53

Hejsan alla som läser min blogg. Just nu kollar jag och syster på film det blev " smekmånaden från helvete" jag kan säga så mycket som att den är värd att se. Jag har sett filmen andra gången nu och jag tycker den är bra. Men nu ska jag kolla vidare på filmen.

Kram

Av louise - 27 mars 2013 01:01

Hejsan alla bloggläsare, det är mitt i natten och jag kan inte sova. I morgon är det onsdag och jag vill att det ska bli torsdag för då ska jag och syster in till stan och se om vi hittar något kul. Just nu kollar jag på datorn och lyssnar på musik medan jag skriver detta inlägg. Idag blev det tyävrr inte att jag träffade niklas som jag skulle men men de kommer fler dagar. Får väl träffa han i helgen eller något. Jag får väl gå och sova snart, fast jag knapot är trött. Hoppas ni läser min blogg och jag tänkte att jag ska börja lägga ut lite bilder också. Hittar jag något fint i stan på torsdag så kan jag lägga upp bild, men nu ska jag vara social på datorn igen.

kramar och god natt

Av louise - 25 mars 2013 16:24

Då var det måndg igen. Sovit länge idag, kan man behöva ibland! Idag händer väl inte så mycket mer än att ta de lugnt. Ska städa mitt rum lite senare tänkte jag , har precis plockat undan efter att jag har målat min spegel i helgen.

Längre inlägg blir det nog inte nu men senare eller i morgon kommer det inlägg igen.

Kram kram

Av louise - 24 mars 2013 00:13

Kollar film med mamma. Blir väl att gå och sova snart , ganska trött. Imorgon blir de nog att bara ta det lugnt och ladda inför skolan på måndag. Men snart är det påsk och man är ledig från skolan! Nej detta blev heller inget långt inlägg, men ska strax gå och sova så jag får skriva mer i morgon

Kramar

Av louise - 23 mars 2013 15:10

Då har man varit i stan o hämtat ringarna! Jag är jätte nöjd med dom.
Solen är framme och våren är här!.
Detta blir inget långt inlägg men skriver kanske ikväll om jag hinner.

Kram

Av louise - 23 mars 2013 03:28

Ny i bloggvärlden kan man väl inte riktigt säga men jag har inte haft blogg på länge.

Jag heter louise och är en 16 snart 17 årig tjej som gillar musik, hästar och katter. Jag gillar att vara på stan och kolla in smycken, jag älskar smycken. Jag har två katter, zingo och sixten. Jag har även en hamster som heter bärtha. jag bor med min mamma, mina 3 äldre systrar har flyttat och bor ensamma.
Vad kan man mer skriva i ett första inlägg? Hmm jag kommer inte på något för tillfället men jag kan lägga in ett inlägg i morgon då jag förhoppningsvid ska in till stan!

Go natt och tack till er som vill läsa mim blogg och tar er tid att göra det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards