BaaraaJaag

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av louise - 29 maj 2013 20:22

Nu har jag precis duschat och ska "laga" mat. 

Idag blir det lasange, sån man bara sätter i micron. 

Jag orkar inte stå vid spisen idag och laga mat.


Men idag har jag inte gjort så mycket.

Som i dom flesta andra inlägg så lyssnar jag på musik och sitter på skype:).


Men nu ska jag gå och lägga in lasangen i micron


Puss

Hej

Av louise - 29 maj 2013 15:46

Idag har jag sovit ganska länge, klockan var ungefär 13.00 när jag vaknade. 

Sedan dess har jag ätit lite och nu har jag suttit och spelat på datorn i ungefär en timme kanske.

När jag vaknade låg jag kvar i sängen och läste liten stund.


Det blir nog inte något städande idag heller tyvärr, känner att min rygg inte vill idag.

Får väl städa i morgon då, har ju två dagar kvar på mig.:).

JA!, jag är lat. Jag vet att jag är det men men ibland måste man vara det med:). 


Igår på kvällen målade jag mina naglar, det blev Amerikanska flaggan, tyvärr ingen bild.

Hade jag haft pengar på mobilen så hade jag kunnat gå in via mobilen och ladda upp en bild:).


Nu sitter jag och bara är allmänt osocial med folk som vill prata:). 

Lyssnar på spotify:)

Just nu är det  " Stiko Per Larsson" som spelas på min spotify-lista:).


Men vi hörs 


Kraaaam

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards