BaaraaJaag

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av louise - 27 maj 2013 14:19

Nu är det ny vecka igen, jag har sovit länge som vanligt. Jag måste ändra på det, kan inte sova hela dagarna.

Inatt mådde jag inte så bra, kan vara därför jag sovit länge idag. Känner mig fortfarande trött och vill sova  lite till. 

Men jag bestämde mig för att jag skulle skriva ett inlägg på bloggen. 

Idag blir det väl att bara ta det lungt och kanske städa lite får se vad jag hittar på.

Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på spotify och är inne på skype, men ingen rolig inne där.


Resten av veckan vet jag inte vad som händer mer än på lördag. 

På lördag ska jag och mamma kanske åka och kolla på ett hus, det var inte säkert. 

Mamma var intresserad i alla fall, men hon visste inte. 

Ja, vi ska flytta men det blir inte fråns i november tror jag det var mamma sa.

Men nu har mamma hittat ett hus hon tyckte var mysigt så hon ville åka och kolla på det.


Hoppas det händer något kul i helgen, kanske bjuda hem nån när mamma ändå inte är hemma. 

Mamma åker på typ "kalas", haha gud vad kul och säga kalas när det är någon som fyller 60. 

Men hon åker på lördag efter vi har kollat på huset så fall. Kanske kan se om någon vill komma hit:).


Nu ska jag inte skriva mer, nu ska jag skratta åt ordet "kalas" istället. Haha jag tyckte det var kul, 

Kramis

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards