BaaraaJaag

Alla inlägg den 25 maj 2013

Av louise - 25 maj 2013 23:12

Idag har jag inte gjort så mycket, var ute en stund och gick med syster.

Jag och syster hade precis varit ute på en runda så när vi kom hem ville mamma att vi skulle gå ner och handla. 

Vi fick pengar och gick ner och handlade det hon ville ha.


När vi var påväg hem hörde vi någon som skrek mitt namn. Så jag skrek tillbaka och fråga vem dom var, det vi fick till svar var ett efternamn.

Jag har ännu inte kunnat tyda vem personen dom menade var. Men får jag tag i dom så ska jag ha reda på vad dom ville mig.

Jag blir så trött på folk som skriker efter mig och säger att dom vet vem jag är. 

Folk jag har gått i samma klass som och så vidare. 

Dom vågar stå i sina små "gäng" över gatan och skrika massa saker men när man ber den personen komma över gatan och prata ensam, så blir dom rädda och vågar inte.

Om du nu inte vågar komma över gatan ensam och prata varför står du då i ditt "gäng" och skriker?

Blir så trött på fega personer som inte vågar göra något ensam.


Men när jag och syster kom hem så åt vi lite och nu tar vi bara det lugnt.

Sitter och lyssnar på en tråkig spotify lista som jag tydligen har gjort. 

Mitt i allt när jag skriver så nyser jag haha. 

Har haft hicka 3 gånger idag redan (störigt), och igår hade jag det 4 gånger haha.

Men nu ska jag vara social med en kompis på skype och men syster som sitter en bit från mig:).


Kram

Av louise - 25 maj 2013 00:07

Jag var i stan med syster igår, har inte gjort något inlägg om det tyvärr.

Jag somnade när vi kom hem för jag var ganska trött.

Ska snart gå och lägga mig igen.


Vi gick bara runt en massa och jag köpte några nagellack, och syster köpte något smått hon med.

Vi köpte inte så jätte mycket för vi båda ville åka hem ganska snabbt eftersom vi båda sovit ganska lite.

Men vi hade ialla fall roligt:).

Jag köpte ett par saker som mamma skulle ha, och sen mina nagellack då.


Sen mådde jag illa efter ungefär 1 timme tror jag det var så vi gick och åt.

Vi tog en Subway, det var ganska gott faktiskt:)


Men nu tänkte jag sova för jag är jätte trött eftersom jag bara sov 3 timmar i natt och 2 timmar innan så jag har inte sovit så mycket som jag behöver.

Men hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg:).

Tacksam för ännu fler läsare:).


God natt

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards