BaaraaJaag

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av louise - 22 maj 2013 20:41

Jag valde att ta hand om mig själv lite. Jag har nu satt en ansiktsmask i ansiktet. Det blev en med apelsin, som man ska dra av.

Jag tycker att den är ganska härlig, den värmer lite och jag gillar känslan när man drar:-)

Men nu är det dags att dra av den.

Kram

Av louise - 22 maj 2013 17:42

Självklart när jag ska vila för att jag e sjuk så ska jag göra annat. Jag fick en idé att jag kunde damsuga. Så jag har nu gjort det, så nu ska jag ta det lungt:).


Nu måste jag hålla mig lugn , jag måste va frisk snart jag orkar inte vara sjuk.


Men nu ska jag sätta igång nån bra musik:). 


Av louise - 22 maj 2013 17:17

Jag lyckades somna i morse vid halv 7. Jag sov ungefär till 2 så jag missade mötet jag skulle gått på, ,mamma fick gå ensam så jag får väl veta vad de tog upp sen när mamma kommer från jobb. 

Idag mår jag inte alls bra, precis blivit frisk så blir man sjuk igen.


Satt och åt innan och helt plötsligt bara kom allt upp.

Kan ju säga att jag inte är så sugen på mat nu efter dehär. 

Sitter nu och lyssnar på spotify. 

Jag har lagt youtube lite bakom mig och lyssnar mest på spotify nu :).


Idag ( resten av dagen) ska jag väl inte göra så mycket, mest ta det lungt eftersom hur jag mår efter det som hände när jag åt. 

Sitter ju här som jag skrev lite längre upp. Någon som skriver som in i bomben till mig på KIK . Jag hinner inte lägga ifrån mig mobilen och börja skriva i detta inlägget fråns personen har svarat..

Ganska störande..


Men nu ska jag ta det lungt och svara personen och få hon/han att sluta skriva så jag kan vila lite.


Kram

Av louise - 22 maj 2013 06:02

Jag ligger här i min säng och kan inte sova. Har varit vaken hela natten och när jag äntligen känner mig tillräckligt trött för att sova, då kan jag inte. Jag stängde datorn, la mig på sidan som jag alltid gör när jag ska sova. När jag lagt mig rätt så känner jag en smärta jag aldrig känt förut. Den gick längs hela ryggraden och ut i benen. Jag försökte vrida mig och försöka somna även om det gjorde ont. Men nej, självklart kunde jag inte somna.

Jag får försöka somna nu och lyckas jag inte så får jag gå upp och äta lite och se om jag kan sova efter det.
Men nu ska jag försöka somna för jag är trött som jag vet inte vad..


Gonatt. Eller godmorgon.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards