BaaraaJaag

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av louise - 21 maj 2013 14:02

Idag vaknade jag och hade ont i halsen:(. Nu när jag precis varit sjuk i en hel vecka och blivit bra igen så börjar det om och nu ska man bli sjuk igen:(.  Men får hoppas att det går över tills i morgon då jag ska iväg på ett möte. 

Idag blir det bara att ta det lungt och se vad som händer. 

Har inte sovit så jätte bra, vaknade av att jag höll på att ramla ner från sängen. Jag undrar ju vad jag har drömt om inatt. Måste varit en mardröm som jag inte har märkt av. Jag märkte ju inte att jag låg så nära kanten fråns jag var riktigt vaken och hade kollat på mobilen och allt. Men jag ramlade inte ner ialla fall.

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och tänkte försöka damsuga idag. Känner att det är ganska skitigt inne på mitt rum. Men denna gången finns det inte ett enda klädesplagg på golvet vilket är ganska skönt:). 


Men nu ska jag inte skriva så mycket mer utan nu ska jag lyssna vidare på min musik och hoppas på att jag hittar nån riktigt bra låt:).

Hoppas bara jag blir frisk till i morgon, annars får mamma gå på mötet själv:(. Viktigt möte!.


Men ni får ha det så bra:)!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards