BaaraaJaag

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av louise - 9 maj 2013 23:15

Jag vet att klockan är mycket men jag tänker ändå göra en hår inpackning:-)

Av louise - 9 maj 2013 21:28

Nu har jag ny header.

Tack till www.pewill.bloggplatsen.se

Gå gärna in och kolla hennes blogg och om ni vill ha en ny header eller inte har någon och vill ha så kan ni skriva till henne:)


Jag tycker väldigt mycket om den, Tack än en gång!

Av louise - 9 maj 2013 15:38

Har städat mitt rum igen..

Hade inget att göra och jag tyckte att de va lite dammigt så jag städade.

Först plocka jag undan allt o sen torkade jag av skrivbordet och sängbordet. Och nu har jag precis damsugat klart.

Tänkte att när jag ändå höll på så kunde jag damsuga vardagsrummet och hallen så det gjorde jag. 

Blev inte att damsuga köket idag men de får mamma ta för nu känner jag att min rygg börjar göra ont.

Nu ska jag bara ta det lungt och vänta på att min syster ska komma.

Just nu sitter hon på bussen så hon kommer om ungefär en halv timme.


Dumma fluga...

Öppnade fönstret för jag vädrar mitt rum. 

Det flög in en fluga och den satte sig i mitt ansikte.

Usch jag gillar inte flugor.


Nu ska jag nog ringa nån social människa och se om den människan är social.


Hejs

Av louise - 9 maj 2013 06:08

Nu på morgonen har jag suttit och gjort massa bilder lägger upp dem nu.

Av louise - 9 maj 2013 04:55

Jag har inte kunnat sova något inatt, får försöka hålla mig vaken hela dagen och sova tidigt i kväll.
För en stund sen kom jag på att jag kunde mixtra med bilder, så jag ladda ner något bild program i mobilen. Jag tänkte att jag skulle lägga upp bilden jag gjorde.

Den är inte jätte seriös jag bara mixtra lite och här är resultatet!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards