BaaraaJaag

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av louise - 7 maj 2013 21:30

Denna dagen har varit ganska bra, jag åkte ner till syster vid 4 och har varit här sedan dess. Jag hjälpte henne att plantera lite blommor och snart ska jag och mamma åka hem. När jag kommer hem ska jag duscha och sen sitta lite vid datorn innan jag hoppar in sängen för att sova. Behöver komma i säng lite tidigare idag för att vakna tidigare i morgon. Jag måste börja vakna tidigare för jag har bestämt att jag inte ska sova hela dagarna:).

Jag tycker att det var ett ganska bra beslut jag gjorde , så vi får se om jag håller det.

Men nu ska jag snart åka hem  och hoppa in i duschen så vi hörs.


God natt ..

Av louise - 7 maj 2013 14:31

Just nu sitter jag och bara tar det lungt, ska snart fixa mig för ska åka ner till syster. 

Jag lyckades somna vid ca 5 i morse, det hade hunnit bli ljust ute och då är de extra svårt för mig att somna.

Men jag lyckades till slut och vaknade trött som jag vet inte vad klockan 12.

Jag har bara varit vaken i någon timme nu men ska ändå försöka gå och sova lite tidigare i kväll.

Jag sitter och lyssnar på musik och ska snart se om jag hittar något fint att ha på mig idag.

Jag har inte så mycket fina kläder men jag ska nog åka och shoppa någon dag så får se om jag kan köpa lite fina kläder.

Egentligen är jag inte så intresserad av kläder men ibland kan det vara kul att ha  något fint på sig.


Nej nu måste jag gå och fixa mig:).

Ni får ha det bra!!

Av louise - 7 maj 2013 03:28

Som rubriken säger...

Jag borde sova nu klockan är ganska mycket och jag är inte ens trött.

Jag vet inte vad som är fel med mig längre, jag brukar sova vid denna tiden och nu är jag inte ens trött.

Sitter och lyssnar på musik, inne på skype men ingen rolig inne, smsar lite med en kompis som inte heller kan sova.

Jag får väl försöka sova om en stund så jag inte sover bort hela dagen. 

Funderar på om jag ska ta och spela något spel men jag vet inte vad. 

Kanske skulle ta och ladda ner något men jag vet inte vad det skulle vara för spel så fall.

Hmm jag får tänka lite till och kommer jag inte på något innan klockan 4 så får jag sova, klockan är nu lite över halv 4 på morgonen.

Normalt sätt så sover alla nu, men inte jag. Här sitter jag och skriver på bloggen för att jag inte kom på något annat att göra.

Men nu ska jag tänka om jag kan komma på något spel att spela annars får jag sova.


Det är väl inte ens lönt att säga god natt?.

Klockan är ju morgon snart så jag säger


God morgon världen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards