BaaraaJaag

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av louise - 6 maj 2013 13:34

Idag är det måndag, jag sov till 12 när mamma kom och väckte mig. Jag kände inte alls för att gå upp idag, har jätte ont i ryggen. Jag tror jag börjar bli sjuk och det vill jag inte, jag var sjuk för inte så länge sen. Idag tror jag att jag bara ska ta det lungt för jag är trött och orkar inte göra så jätte mycket. Hoppas på att det ska bli bättre snart, mamma skulle ringa doktorn i morgon om min rygg. Har aldrig haft såhär ont och jag har haft ryggproblem i lite mer än 1 år. Men huvudsaken är att jag lever efter alla gånger jag åkt av hästen. 

Just nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag lyssnar på musik och är inne på skype, pratade med en kompis men han skulle gå och äta så jag har ingen att prata med för tillfället. Men när han kommer tillbaka så ska jag helst ha avslutat detta inlägg för då skulle vi snacka lite till. Får se om jag går och lägger mig en vända till idag, mår verkligen inte bra och har jätte ont så det blir nog en liten stund som jag sover sen. 

Ikväll tror jag att jag ska kolla på tv, har för mig att det brukar vara bra program på tv på måndagar.


Men nu ska jag inte skriva mer för jag känner att detta inlägg blir ganska långt om jag fortsätter att skriva:) 

Men ni får ha de så bra så ska jag försöka bli bra snart igen så jag orkar skriva för nu känner jag mig trött i hela kroppen.


Kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards