BaaraaJaag

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av louise - 2 maj 2013 18:34

Då var håfärgningen klar. Det blev som jag hade tänkt mig, möjligtvis att jag färgar det en gång till med samma bruna men det blir inte på nån vecka i alla fall.

Men det var bara det jag hade att skriva så ni får ha det jätte bra



Tjing

Av louise - 2 maj 2013 16:16

Hejsan, jag vet inte om bilderna jag la ut kom upp på bloggen för jag kunde inte själv se dom. 

Om någon av er som läser mig blogg har sett om bilderna kom upp så komentera gärna, även om dom inte kom upp så får ni gärna komentera så jag vet.

Igår färgade jag håret brunt, för cirka två veckor sedan färgade jag det blondt men det blev inte så bra.

Igår var jag och shoppade lite med mamma och systrarna så jag köpte brun hårfärg.

Igår när jag kom hem färgade jag håret brunt och idag ska jag färga de brunt igen för att få den färgen jag vill ha.

Vissa tror att min hårfärg är svart när jag har färgat två gånger med mörkbrun även om det inte är svart så ser det ut som det. Jag färgar två gånger medd samma färg för att jag vill ha en ganska mörk brun hårfärg. Så idag blir det att färga det en gång till med mörkbrunt efter att jag har gjort det så ska jag vara social på skype som jag är redan nu. 

Men jag skriver mer om hur färgen blev sen! 


Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards